Náš příběh

2020

Nová identita a nový web

Nově jsme se usídlili v nových kancelářích v pražském Karlíně v Praga Studios

2019

Pomáhali jsme s nastavením digitální a obchodní strategie, business inteligence a procesů ve společnosti V24 Media, která je vydavatelem časopisu VOGUE na CZ/SK trhu.

V partnerské společnosti Netvision agency jsme získali milestone 500 spravujících klientů, kterým pomáháme efektivně investovat do marketingu.

V roce 2019 jsme také zahájili dobrovolnou spolupráci s Vysokou školou ekonomickou v Praze. Pomáháme studentům k cestě k úspěchu a navazujeme dílčími workshopy.

Na začátku roku jsme hrdě přijali pozvánku na konferenci Czech Internet Forum, kde jsme realizovali přednášku o inovacích a strategiích v obchodě a médiích – Media&Sales (Re)fresh.

Při spolupráci s MallTV jsme získali v přestižní soutěži WebTop100 2.místo v kategorii Obsahový marketing s projektem „Závodní akademie“.

Ve společnosti Mall Group pomáháme s launchem nové internetové televize MallTV pro český a slovenský trh. Získáváme klienty z řad TOP250 klientů MallGroup a nastavujeme kompletní obchodní strategii směrem do trhu.

2018 a historie

V roce 2018 jsme pomohli vzniknout partnerské společnosti Netvision agency, která je úznávanou digitální agenturou v prostředí SME&SMB.

Burda International Czech patři k největším vydavatelstvím lifestylových titulů jako například Elle, Marianne či MarieClaire. Zde jsme pomáhali s restrukturalizací digitální strategie, napojení na všechny mediální agentury a implementaci 360 obchodního modelu

Společně s RK Evropa, která má přes 30 poboček v ČR, jsme realizovali prestižní developerskou golf tour. Tato tour je již tradicí v tomto oboru a hostí více jak 300+ byznysmenů a partnerů túry.

Máte zájem o naše služby?

Kontaktujte nás

Můžete použít formulář níže a nebo napsat přímo na e-mail info@bussinesselements.cz

×